Ćwiczenia na seksowne pośladki: trening z hantlami [WIDEO]

Autor: Anna Jakimiuk

Ćwiczenia na pośladki dadzą szybsze efekty, jeśli do treningu wykorzystasz dodatkowe obciążenia. Zobacz filmiki wideo z propozycjami 5 prostych ćwiczeń na pośladki z hantlami, które ujędrnią i wymodelują pupę.

Wypróbuj ćwiczenia na pośladki z dodatkowym obciążeniem. Weź do rąk hantle lub butelki z wodą i zacznij ćwiczyć.

Ćwiczenia na pośladki: jak często trenować?

W zależności od poziomu zaawansowania możesz powtarzać ten program treningowy 2, 3 lub 4 razy pod rząd. Każde ćwiczenie powtarzaj przez 30 sekund i rób 10-sekundowe przerwy pomiędzy poszczególnymi sekwencjami.

Ćwicz 3-4 razy w tygodniu, a pierwsze efekty zauważysz już po 2 tygodniach.

Zanim zaczniesz ćwiczyć, przygotuj się do wysiłku krótka rozgrzewką, a po treningu rozciągnij mięśnie.

Ćwiczenia na pośladki z hantlami: 1 i 2

Mocno napnij brzuch i spinaj pośladki. Pamiętaj o równomiernym i głębokim oddychaniu podczas każdego ćwiczenia.

Źródło: BeActive / X-news

Ćwiczenia na pośladki z hantlami: 3 i 4

Źródło: BeActive / X-news

Ćwiczenia na pośladki z hantlami: 5

Źródło: BeActive / X-news

Zobacz także