Ćwiczenia z wózkiem dla kobiet po porodzie [ZDJĘCIA]

Autor: Aleksandra Urbaniak

Spacer z wózkiem to idealna okazja do ćwiczeń dla tych mam, które chciałyby schudnąć po porodzie, ale nie mają czasu na wyczerpujące treningi. Ćwicząc przy pomocy wózka wymodelujesz sylwetkę, a jednocześnie spędzisz czas z dzieckiem na świeżym powietrzu. Wypróbuj zestaw 6 ćwiczeń z wózkiem, który pomoże ci odzyskać figurę sprzed ciąży.

Ćwiczenia z wózkiem dla mam to prosty sposób na powrót formy po ciąży. Trening może być ciekawym urozmaiceniem i odskocznią od zwykłych ćwiczeń fitness. Możesz zrobić go przy okazji spaceru ze swoim maluchem, na przykład w parku. Co ważne, nie musisz martwić się o opiekę nad dzieckiem, a na dodatek oszczędzasz sporo czasu, bo robisz dwie czynności jednocześnie.

Ćwiczenia z wózkiem dla mam – kiedy można zacząć ćwiczyć?

Trening z użyciem wózka możesz zacząć już 6-8 tygodni po naturalnym porodzie i około 12 tygodni po cesarskim cięciu. Zanim jednak przystąpisz do ćwiczeń, skonsultuj się ze swoim ginekologiem, aby upewnić się, że nie ma u ciebie żadnych przeciwwskazań do aktywności fizycznej.

Autorką treningu jest Fit Mom Anna Dziedzic, instruktorka fitnessu oraz propagatorka aktywności fizycznej wśród kobiet i mam. Jak przyznaje, pomysł na ćwiczenia przyszedł jej do głowy gdy jako młoda mama chodziła na spacery z wózkiem: - Sama jestem mamą dwóch córeczek i pamiętam dobrze, gdy odliczałam dni do momentu, kiedy po połogu mogłam wrócić do ćwiczeń. Wtedy podczas spacerów wymyśliłam program Be Fit Mom, który polega na trenowaniu przy pomocy wózka. Spacer nie musi być nudny, można wykorzystać ten czas, kiedy nasz maluszek ma drzemkę i solidnie popracować nad formą.

Polecamy
Fit Mom Ania Dziedzic - trenerka młodych mam i nie tylko. Efekty ćwiczeń z Fit Mom [WIDEO]

Fit Mom Ania Dziedzic - trenerka młodych mam i nie tylko. Efekty ćwiczeń z Fit Mom [WIDEO]

Fit Mom, czyli Ania Dziedzic jest jedną z najpopularniejszych polskich trenerek. Główną zasadę jej działania stanowi hasło: "aktywna rodzina to ...

1. Ćwiczenia z wózkiem dla mam po porodzie: przysiady z wózkiem
fot: Fot. Materiały prasowe Pchaj wózek maszerując równym, dynamicznym krokiem. Co krok wykonuj przysiad (squad) pamiętając, aby kolana nie wykraczały poza linię palców, a plecy były proste. Ćwiczenie rewelacyjnie modeluje nogi i pośladki. Czytaj też: Wyzwanie - przysiady na seksowną pupę zobacz galerię
Zobacz także