Jak ujędrnić POŚLADKI? Ćwiczenia i dieta na jędrne pośladki

Autor: Aneta Grabowska - artykuł pochodzi z miesięcznika "Zdrowie"

Chcesz, żeby wiosną jędrne pośladki wyglądały atrakcyjnie w opiętych dżinsach, a latem w seksownym bikini? Już teraz rozpocznij trening, który ujędrni mięśnie i podkreśli piękno pośladków. Ćwiczenia na pośladki nie zajmą wiele czasu, a efekty zauważysz już po miesiącu. Sprawdź, jak ujędrnić pośladki.

Ćwiczenia na pośladki biją rekordy popularności bo kształtne, jędrne pośladki to marzenie niejednej kobiety. Większość pań bowiem nie jest zadowolona z tej części ciała i skrywa ją pod luźnymi strojami. Choć są też i takie, które czynią z pośladków swój największy atut i umiejętnie je eksponują. Jeśli chcesz dołączyć do grona właścicielek ponętnych krągłości, już dziś zacznij modelować pupę - wystarczy odrobina wytrwałości. A wiosną bez oporów włożysz opięte spodnie czy spódnice.

Nie przegap

Ćwiczenia ujędrniające pośladki

Siedzący tryb życia nie sprzyja dobremu wyglądowi pośladków. Gdy nie ćwiczysz, są płaskie i wiotkie, a w dodatku pokryte cellulitem. Aby były kusząco zaokrąglone, musisz poświęcić im trochę uwagi.
Pośladki zbudowane są z tkanki mięśniowej otoczonej warstwą tłuszczową. Ich kształt można „uformować”, dobierając odpowiednie ćwiczenia. Ważne jest wzmacnianie mięśni i spalanie tkanki tłuszczowej.
W modelowaniu pupy pomoże ci prezentowany trening. Ćwiczenia zajmą ci niewiele czasu (możesz je też wykonywać zamiennie, np. przysiady lub wypady razem z unoszeniem nóg w leżeniu), a efekty zobaczysz już po miesiącu, jeśli tylko będziesz systematycznie trenować, minimum 3-4 razy w tygodniu. Pamiętaj, że trudność treningu wzrasta, gdy zwiększasz liczbę powtórzeń lub skracasz przerwy między seriami.

Uprawianie sportów wpływa korzystnie na wygląd pośladków

Na wygląd pupy świetnie wpływa także jazda na rowerze, marsze, biegi, pływanie (żabką, kraulem), taniec, bo pomagają spalić tkankę tłuszczową. Trenować pośladki możesz również podczas wykonywania codziennych czynności, np. gdy wchodzisz po schodach (naciskaj mocno nogami na stopnie, tak aby poczuć napinanie się mięśni pośladków), siedzisz przy biurku, czekasz na autobus (na przemian napinaj i rozluźniaj mięśnie pośladków).

Aby pozbyć się tkanki tłuszczowej z pośladków, niezbędna jest odpowiednia dieta

Najlepiej zrezygnuj z fast-foodów, tłustego mięsa, białego pieczywa i słodyczy. Jedz pełnoziarniste produkty zbożowe, dużo warzyw i owoców, chudy nabiał i mięso, morskie ryby, używaj oliwy. Codziennie pij też ok. 2 litrów wody mineralnej, by oczyścić organizm z toksyn. Zadbaj również o wygląd skóry. Często rób piling i masuj pośladki kolistymi ruchami, używając szorstkiej rękawicy. Takie zabiegi doskonale pobudzają mikrokrążenie, przyśpieszają przemianę materii i wygładzają skórę. Używaj też kosmetyków ujędrniających z kofeiną, ekstraktem z bluszczu, miłorzębu japońskiego czy kasztanowca, które stymulują krążenie krwi, zapobiegają obrzękom i pomagają niwelować cellulit.

W galerii zdjęć znajdziesz opisy ćwiczeń na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki
fot: Kalbar 1. Wypady Na podłodze połóż deskorolkę (albo ręcznik kąpielowy), stań na niej lewą nogą na środku. Ręce trzymaj złączone przed sobą. Wysuń lewą nogę do przodu, jednocześnie schodząc prawą do półprzysiadu. Wróć do pozycji wyjściowej i od razu wykonaj wypad w tył tą samą nogą. Zacznij od kilku powtórzeń na każdą nogę, a w miarę treningów wykonuj 20–30 powtórzeń w 3 seriach zobacz galerię
Źródło: miesięcznik "Zdrowie" Aktualizacja: 21.03.2017 16:41
Zobacz także