Trening w parku: ćwiczenia na ławce [GALERIA]

Autor: Ola Żelazo

Trenerka fitnessu Ola Żelazo potwierdza, że efektywnie ćwiczyć można wszędzie. Wypróbuj jej propozycje ćwiczeń w parku. Zobacz galerię zdjęć z ćwiczeniami na ławce i przekonaj się, że taki trening jest równie dobry, jak ten przy użyciu profesjonalnych urządzeń z siłowni.

Chcesz spróbować ćwiczeń na ławce? Obejrzyj zdjęcia instruktażowe.

Zalety ćwiczeń na świeżym powietrzu

Aby mieć piękne, szczupłe, lekko umięśnione sprawne ciało, wcale nie trzeba spędzać po kilka godzin dziennie na siłowni. Jeśli nie jesteś fanką ćwiczeń w zamkniętych pomieszczeniach, a jednocześnie zależy Ci na wysportowanej sylwetce, mam dla Ciebie świetną wiadomość.

Jest cały szereg ćwiczeń i treningów, które możesz wykonywać na dworze. Nie będziesz potrzebować do tego żadnego dodatkowego sprzętu, specjalistycznych ubrań czy nieskończonej ilości czasu.

Wypróbuj ćwiczenia na ławce

W przedstawionym treningu główną rolę grasz Ty, a w zdobyciu mięśni i spaleniu tłuszczu pomoże Ci zwykła ławka, którą znajdziesz w każdym parku, na osiedlu czy przed sklepem. W tym ostatnim miejscu trening może okazać się najbardziej skuteczny, zwłaszcza, jeśli zaangażujesz do niego siatki z zakupami albo zgrzewki wody. Pamiętaj przy tym, żeby ciężar rozłożyć równolegle w obie ręce. Znajdź ławkę w najbardziej dogodnym dla Ciebie miejscu i ruszaj do ćwiczeń!

Obejrzyj galerię ze zdjęciami ćwiczeń na ławce w parku

Trening w parku: ćwiczenia na ławce [GALERIA]
fot: Kalbar Przedstawiony obwód treningowy możesz wykonywać w kilku seriach, tzn. po skończeniu 6 ćwiczeń zrób 1 – 2 minuty przerwy i zacznij ćwiczenia od początku. Dzięki temu spalisz więcej kalorii, a ciało w szybszym czasie uzyska wymarzony wygląd. zobacz galerię
Zobacz także