Ćwiczenia z butelkami wzmacniające całe ciało [ZDJĘCIA]

Autor: Ola Żelazo

Ola Żelazo prezentuje zestaw ćwiczeń z butelkami, które wzmocnią i ukształtują twoją sylwetkę! Pobudzając do pracy mięśnie całego ciała, ujędrnisz pośladki, wyszczuplisz uda i pozbędziesz się niechcianych centymetrów. Sprawdź w galerii zdjęć, jak prawidłowo wykonać wszystkie ćwiczenia. Nie czekaj i już dziś rozpocznij trening z Olą Żelazo!

Zdecydowana większość Pań zaczynając treningi i ćwiczenia ma cele związane z redukcją wagi, odchudzeniem ud, spłaszczeniem brzucha i ujędrnieniem pośladków. Głównie te tematy związane z sylwetką spędzają kobietom sen z powiek. Nie da się jednak ćwiczeniami punktowo zmieniać ciała. Należy zaangażować do pracy wszystkie mięśnie, aby sylwetka nabrała ładnych proporcji i pięknego wyglądu.

Dlatego dziś zaprezentuję zestaw ćwiczeń, który zaangażuje również górną część ciała. Dzięki niemu wzmocnisz ramiona, plecy, klatkę piersiową, poprawisz postawę. Ale to nie wszystko, bo trening ten ma za zadanie również ujędrnić pośladki i wyszczuplić uda. Jedyne czego będziesz potrzebować - to 2 butelki z wodą. Zacznij wykonywać ćwiczenia z małymi butelkami, a po tygodniu zamień na większe. Po miesiącu regularnych treningów (3-4 razy w tygodniu) zauważysz efekty swojej butelkowej pracy.

Opis ćwiczeń znajduje się w galerii zdjęć!

Zapraszam do treningu!

Krążenia barków w tył i w przód
fot: Kalbar Stań na szerokość bioder, chwyć butelki w dłonie, wyprostuj się i wciągnij brzuch. Zacznij wykonywać krążenie barków w tył, zataczając jak największe koła. Nie unoś ramion i wyciągnij szyję. Po wykonaniu 10 obrotów w tył, zrób taką samą liczbę obrotów w przód. zobacz galerię
Zobacz także