Wyzwanie #Fit4Summer - trening #1 WIDEO

Autor: redakcja Wformie24.pl

Pierwszy trening wyzwania #Fit4Summer! Intensywny trening z elementami kardio, dzięki któremu spalisz morze kalorii i pozbędziesz fałdek z dolnych partii brzucha. Zaczynamy pełną parą!

Ten trening to prawdziwa petarda! Fit Mom Ania Dziedzic specjalnie dla Was przygotowała zestaw intensywnych ćwiczeń angażujących dolne mięśnie brzucha oraz spalających tkankę tłuszczową - po to, aby maksymalnie podkręcić metabolizm, a jednocześnie pomóc Wam w pozbyciu się opornych fałdek.

Jak ćwiczyć?

Każde z ćwiczeń pokazywanych przez Anię wykonuj w szybkim tempie przez 40 sekund. Pomiędzy ćwiczeniami rób 20-sekundową aktywną przerwę - w tym czasie wykonuj Skip A, czyli dynamiczne unoszenie kolan jak najwyżej w miejscu z jednoczesnym boksowaniem rękami.

Przed treningiem pamiętaj o kilkuminutowej rozgrzewce. Nie zapomnij też o dokładnym rozciągnięciu mięśni po wysiłku - dzięki temu zmniejszysz prawdopodobieństwo wystąpienia zakwasów i przyspieszysz regenerację.

Wskazówki, jak się odżywiać oraz zasady i harmonogram treningów znajdziesz na www.fit4summer.pl.

Jak czujecie się po pierwszym treningu? Podzielcie się wrażeniami w komentarzach!

Polecamy
Zasady i harmonogram treningów #Fit4Summer

Zasady i harmonogram treningów #Fit4Summer

Już tylko kilka tygodni do wakacji, a ty nie zdążyłaś jeszcze zrobić formy na lato? Weź udział w czerwcowym wyzwaniu ...

Aktualizacja: 28.06.2017 15:11
Zobacz także