Wyzwanie #Fit4Summer - trening #16 WIDEO

Autor: redakcja Wformie24.pl

Do treningu #16 wyzwania #Fit4Summer potrzebne ci będą hantle lub małe butelki z wodą. Atakujemy dolną fałdkę brzucha i boczki. Daj z siebie wszystko, a na plaży będziesz mogła pochwalić szczupłą talią i płaskim, jędrnym brzuchem. Włącz trening i ćwicz razem z Fit Mom Anią Dziedzic!

Dzięki ćwiczeniom z dodatkowym obciążeniem jeszcze skuteczniej wymodelujesz swój brzuch! Weź do rąk małe hantle lub butelki z wodą i zacznij ćwiczyć razem z Fit Mom Anią Dziedzic.

Jak ćwiczyć?

Każde ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach przez 25 sekund. W pierwszej serii ćwicz bez obciążenia, w drugiej dodaj hantle. Między seriami odpoczywaj 5 sekund.

Polecamy
Zasady i harmonogram treningów #Fit4Summer

Zasady i harmonogram treningów #Fit4Summer

Już tylko kilka tygodni do wakacji, a ty nie zdążyłaś jeszcze zrobić formy na lato? Weź udział w czerwcowym wyzwaniu ...

Aktualizacja: 12.06.2017 15:51
Zobacz także