Wyzwanie #Fit4Summer - trening #6 LIVE

Autor: redakcja Wformie24.pl

6. trening wyzwania #Fit4Summer składa się z dwóch części: pierwsza to ćwiczenia kardio mające na celu spalenie tkanki tłuszczowej, druga to ćwiczenia w leżeniu lub podporze, które wzmacniają i ujędrniają sylwetkę. Przygotuj się na 20-minutowy trening angażujący całe ciało!

6 z 30 treningów wyzwania #Fit4Summer składa się z dwóch 10-minutowych części. Pierwsza zawiera ćwiczenia wydolnościowe angażujące przede wszystkim nogi i uda, a druga ćwiczenia wzmacniające, które modelują brzuch i pośladki.

Obejrzyj zapis transmisji LIVE z Facebooka Fit Mom Ani Dziedzic:

Jak ćwiczyć?

Każde ćwiczenie wykonuj przez 15 sekund, całą serię powtórz 2 razy (z 5-sekundową przerwą).

Pamiętaj, aby przed każdym treningiem - nawet 20-minutowym - koniecznie zrobić rozgrzewkę, a po ćwiczeniach dokładnie rozciągnąć mięśnie. W ten sposób zmniejszysz ryzyko pojawienia się zakwasów.

Polecamy
Zasady i harmonogram treningów #Fit4Summer

Zasady i harmonogram treningów #Fit4Summer

Już tylko kilka tygodni do wakacji, a ty nie zdążyłaś jeszcze zrobić formy na lato? Weź udział w czerwcowym wyzwaniu ...

Aktualizacja: 13.06.2017 10:43
Zobacz także